سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کانون های فرهنگی هنری شهید کوچکی و بقیه الله عجل الله به مرحله سراسری جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی از اراک، آثار مربوط به شیوه های نوین تدریس معارف دین از کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام و کانون بقیه الله عجل الله مسجد الزهرا سلام الله اراک به مرحله سراسری جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین با عنوان « شکوه اندیشه» راه یافتند.

آثار ارسال شده از این کانون ها پس از بررسی های اولیه در بخش های احکام و قرآن برگزیده و راهی مرحله نهایی این جشنواره شدند.

موضوعات این جشنواره شامل قرآن با محوریت شیوه های نوین آموزشی حفظ و تثبیت محفوظات قرآنی و تفسیر قرآن، احکام با محوریت نماز، اعتقادات شامل توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد و همچنین اخلاق شامل اخلاق فردی و اجتماعی با محوریت شیوه های نوین آموزش در حوزه سبک زندگی دینی برگزار شد.

این جشنواره به همت دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد وابسته به ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از 20 تا 22 اسفند سال جاری به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]