سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری میعادگاه شهدا از برگزاری مراسم شبی با شهیدان در میعادگاه شهدا خبر داد.

محسن مرادی، مسئول کانون فرهنگی میعادگاه شهدای مسجد امام حسین علیه السلام ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه به روابط عمومی در اراک،‌ گفت: همزمان با شب شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به استان مرکزی وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم سوگواری به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله در جوار فرزند گمنامش در این مسجد برگزار می شود، بیان کرد:  این مراسم شامگاه سه شنبه 12 اسفند مصادف با شب شهادت بانوی دو عالم به همت کانون فرهنگی هنری میعادگاه شهدا و هیت محبین الحسین علیه السلام مسجد امام حسین علیه السلام از ساعت 21 برگزار می شود.

مرادی ضمن دعوت از همه همشهریان و عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام برای شرکت در این مراسم گفت: حضور گسترده مردم فهیم و انقلابی استان مرکزی و شهر اراک تسلی دل خانواده شهدا است.

مسئول کانون فرهنگی هنری میعادگاه شهدا بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رزمندگان امری ضروری است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی ایام شهادت حضرت زهرا(س) در میعادگاه شهدا

وی از برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه در میعادگاه شهدا نیز خبر داد و گفت: این مراسم از شام شهادت به مدت 10 شب با حضور گسترده عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مراسم از بیانات حجت الاسلام زارع ، رئیس حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بهره مند می شوند، اظهار کرد: این مراسم هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری میعادگاه شهدا اضافه کرد: همچنین از شب دوم  فروردین 94 نیز مراسم سخنرانی و عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله با سخنرانی حجت الاسلام مهدی جودکی در این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]