سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همزمان با هفته فرهنگی شهر خمین، استان مرکزی میزبان مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان محراب قلم می شود.


به گزارش روابط عمومی در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله و ثلاله پاکش حضرت امام خمینی رحمه الله شهرستان خمین از توابع استان مرکزی از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه میزبان برگزیدگان مرحله منطقه ای جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی در مرحله کشوری است.

در این جشنواره که حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مرتضی طاهریان معاون فرهنگی هنری مساجد کشور حضور دارند، از نخستین مجوز نشریات تجربی مساجد کشور رونمایی می شود.

در این جشنواره 70نفر از برگزیدگان شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان که در مرحله منطقه ای این جشنواره حایز رتبه شده بودند، شرکت دارند و از برنامه های متنوعی که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تدارک دیده است بهره مند می شوند.

استان های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و گیلان میزبانان مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی بودند.

شرکت کنندگان در این جشنواره با حضور در زادگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری جشنواره از کارگاه های تخصصی در خصوص ویژگی های نشریات و وبلاگ های مساجد و کلاس های آموزشی خبرنویسی بهره مند می شوند.

هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان محراب قلم به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دو مرحله منطقه ای و کشوری با هدف ارتقا سطح نشریات تولیدی مساجد برگزار می شود.

 

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]