سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزیدگان مسابقه نامه ای به پیامبر اعظم صلی الله با عنوان نسیم رحمت که بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد امشب(۱۳اسفند) تقدیر می شوند.

به گزارش روابط عمومی از اراک، به مناسبت آغاز ایام فاطمیه و سوگواری دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله 12 نفر از برگزیدگانی که در مسابقه نسیم رحمت با موضوع نامه ای به پیامبر اعظم صلی الله شرکت کردند امشب پس از نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجدامام جعفر صادق علیه السلام اراک طی مراسمی مورد تقدیر قرار می گیرند.

در مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقه، حجت الاسلام مصطفی احمدی به بیان سخنانی در خصوص زندگی و سیره و منش بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله می پردازد.

این مسابقه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان مرکزی و کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق علیه  السلام در محکومیت اقدام گستاخانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله برگزار شد که بیش از 300 نفر در آن شرکت کردند.

دانیال آخانی، یزدان کمالی، آیدا رستمی، فاطمه امینی، علی رستمی، محمد امین ناطقی، پرنیان شاه نظری، سبا محسنی، زینب عرب، مینا رفیعی، مژده جعفری، فاطمه سادات ناصری 12 نفر از برگزیدگان این مسابقه هستند.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]