سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

یکی از استادان حوزه و دانشگاه قم و کارشناس رادیو معارف گفت: دشمن از الگو شدن زن ایرانی به واسطه تبعیت از حضرت فاطمه سلام الله وحشت دارد.

به گزارش روابط عمومی مریم معین الاسلام یکی از کارشناسان حوزه و دانشگاه قم و کارشناس رادیو معارف امروز(14اسفند) در کارگاه آموزشی سبک زندگی فاطمی با عنوان «گوهر وجود» که در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد، گفت: دشمن به شدت از حضرت فاطمه سلام الله که به عنوان الگوی زن ایرانی قرار بگیرد واهمه دارد و این موضوع ضد برنامه ریزی های غرب است.

 وی افزود: زن مسلمان ایرانی زمانی که الگوی خود را حضرت فاطمه سلام الله قرارداد برای جهانیان الگو شد و زنان از اقصی نقاط جهان اعلام کردند که الگوی ما زن ایرانی است و زنان ایرانی مدل جدیدی از زن بودن را به جهان نشان داد و دشمن ازاین الگو شدن وحشت پیدا کرد و در صدد تغییر الگوی زنان ایرانی بر آمد و تا جایی پیش رفت امروز وضعیت حجاب در ایران جای تاسف دارد.

معین الاسلام با بیان اینکه باورها و گرایش ها و رفتار افراد سبک زندگی اشان را می سازد، اظهار کرد: امروزه غرب تا جایی با مهندسی ضد فرهنگی در تغییر سبک زندگی ایرانیان پیش رفته که توانسته ذایقه ما را در خوراک، پوشش، ازدواج و معماری و همه ارکان زندگی تغییر دهد.

این کارشناس دانشگاه گفت: امروزه دختران و زنان جوان غاقل از تاثیر منفی ماهواره تحت تاثیر برنامه های این شیطان خانگی قرار می گیرند تا جایی که خیابان های ما تبدیل به ویترین انواع آرایش ها، مدلها و پوشش های غربی شده است.

وی با اشاره به اینکه کسی که باور دینی ندارد رفتار دینی هم نخواهد داشت ادامه داد: سبک زندگی فاطمی مولفه اش توحید است آنهم توحید عملی و خدا محور و اساس همه مراحل زندگی است«حضرت زهرا سلام الله می فرمایند اگر موحد باشید انتخاب هایتان هم خدا پسندانه می شود».

در ادامه این مراسم که با مداحی به مناسبت ایام حزن و اندوه مادر سادات بی بی فاطمه زهرا سلام الله و پخش کلیپ فاطمیه همراه بود، به قید قرعه به بانوان شرکت کننده در مراسم جوایزی اهدا شد.

کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی فاطمی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور مسئولان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد و رابطین آنان، طلاب حوزه های علیمه، دانشجویان دانشگاه ها، مربیان و متربیان طرح چهره به چهره، شرکت کنندگان در دوره های آموزشی اندیشه های آسمانی برگزار شد.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]