سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تلاش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برابر تهدیدات دشمنان این اماکن را تبدیل به سنگرهایی مقاوم برای روشنگری و هدایت گری کرده است.

حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار روابط عمومی در اراک، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه های فرهنگی و در برابر تهدیدات دشمنان و جنگ نرم آن‌ها تلاش می کنند، این فعالیت ها آنها را تبدیل به سنگرهائی مقاوم برای روشن‌گری و هدایت گری کرده است.

وی افزود: مدیران کانون ها باید با درایت و روشن بینی از توطئه های دشمنان آگاه باشند و جوانان را در برابر دسیسه های شوم بیگانگان در راستای تهاجم فرهنگی هوشیار کنند.

شاکری به راه اندازی خانه های دیجیتال در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد را برای قشر جوان و نوجوان مفید دانست و اظهار کرد: اهالی  مساجد و مساجد با ورود به عرصه های جدید موفق تر هستند.

وی مساجد را بهترین مکان برای برگزاری برنامه‌های قرآنی دانست و افزود: هدف اصلی از برگزاری برنامه‌های قرآنی و جذب افراد به مساجد تحقق تربیت قرآنی است که این امر به همت کانون های فرهنگی هنری مسجد محقق می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، با بیان اینکه نقش مساجد در تبیین کاربرد واژه اقتصاد مقاومتی به مردم موثر است، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری بهترین مکان برای ارتقای فرهنگ جامعه و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و با ارتقا فرهنگ جامعه در اقتصاد مقاومتی موفق خواهیم بود.

شاکری با بیان اینکه کانون های مساجد شاخص های اقتصاد مقاومتی را که مقام معظم رهبری فرمودند را برای مردم بازگو کنند اضافه کرد: باید مستندات اقتصاد مقاومتی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد برای مردم تبیین شود و جوانان تشویق به تحقیق و پژوهش در این حوزه شوند.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]