سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی برای رونق مساجد همدل و همراه شوند.

به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام سید محمد مومنی امام جمعه تفرش امروز(17اسفند) در مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در دفتر ایشان برگزار شد گفت: کانون های مساجد باید مردم را از غفلت در مورد دین آگاه کند.

وی با بیان اینکه مساجد چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند افزود: بسیاری از این جوانانی که در جنگ تحمیلی و دفاع از اسلام به شهادت رسیدند تربیت یافتگان همین مساجد بودند.

حجت الاسلام مومنی با بیان اینکه اگر می خواهید ارزش ها  و مساجد حفظ شود باید کانون ها تقویت شوند، اظهار کرد: هنگام ساخت مسجد فضاها و کاربری های فرهنگی نیز باید در نظر گرفته شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مساجد یکی از عرصه های مهم در زمینه اطلاع رسانی است و هم اینک این اماکن مقدس به عنوان یک رسانه مردمی در تمام روستاها و نقاط محروم کشور فعالیت دارند.

همچنین در این مراسم که مسئولان کانون های فرهنگی هنری تفرش و آشتیان حضور داشتند از سمیه آشتیانی کانون شهید محبوبه دانش آشتیانی و محمد عظیمی از کانون ایثار آشتیان و ابوالقاسم ابوطالبی کانون قائمیه  و امیر احمد جعفری کانون شهید مطهری تفرش به عنوان مسئول کانون های برتر تقدیر به عمل آمد.

از علی رضایی و علی اترکی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آشتیان و تفرش نیز به عنوان مدیران مسجد محور و مجتبی شاه حسینی و عباس فیاضی رابطین فعال تقدیر به عمل آمد.

در شهرستان تفرش 18 و در آشتیان 11کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان ها فعالیت دارند.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]