سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره ای که صهیونیست با ماهواره در حال بمباران مسلمانان و ایرانیان هستند حضور در مساجد افراد را از خطرات سو دشمن در امان نگه می دارد.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به روابط عمومی در اراک، گفت: انقلاب ما انقلابی دینی و اسلامی است که از مسجد شکل و گسترش یافت و برای حفظ انقلاب باید این اماکن از لحاظ معنوی و عمرانی آباد شوند.

وی با بیان اینکه به پیروزی رسیدن جمهوری اسلامی نشات گرفته از تفکرات و خلق و خوی مسجدی بود، افزود: امروزه از شبیه خون فرهنگی که دشمن براه انداخته نمی توان به سادگی گذشت و در برابر مقابله با این هجمه باید از مساجد بهره جست زیرا نقش مساجد در این بین بسیار ارزشمند است.

آصفری با اشاره به اینکه غرب با جنگ نرم بدون سر و صدا و بدون اینکه ما متوجه شویم توانست تاثیرات بسزایی در رفتار مردم ایجاد کند اظهار کرد: صهیونیست ها بوسیله ماهواره در حال بمباران مسلمانان و ایرانیان هستند و به این وسیله توانستند تغییر در شاکله و نگرش در سبک زندگی افراد ایجاد کنند که مسجد می تواند خط بطلان بر همه سلایق غربی بکشد و راه رسم زندگی دینی را به مردم عرضه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان مساجد اعم از هیات امنا، کانون ها، ائمه جماعت باید زمینه حضور و رویارویی جوانان به مسجد را افزایش دهند و کمک کنند جوانان را از اهداف بیگانگان در جهت عدم حضور به مسجد آگاه کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به گسترش فضاهای مجازی در مساجد تاکید کرد و گفت: ایجاد شبکه هایی با رویکرد دینی و اسلامی برای جوانان و برنامه های آموزشی برای این قشر در کانون می تواند یک فرصت برای جذب جوان به مسجد باشد.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]