سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نمایشگاه و فروشگاه معراج به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی از اراک، به مناسبت ایام سوگواری و شهادت بی بی فاطمه زهرا سلام الله نمایشگاهی به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اراک دایر شده است.در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای کانون های مساجد منطقه با موضوع عفاف و حجاب، ائمه اطهار علیه السلام و نماز به نمایش در آمده است.هفت سین فاطمی به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و ایام نوروز، عکس و نقاشی نماز، قبرستان بقیع، ماکت خانه حضرت زهرا سلام الله و حضرت علی علیه السلام در بخش نمایشگاهی و محصولات فرهنگی مذهبی و حجاب نیز در بخش فروشگاهی این مجموعه به نمایش در آمده است.  همچنین برپایی این نمایشگاه که مصادف شد با برگزاری کارگاه آموزشی گوهر وجود با موضوع سبک زندگی فاطمی مورد استقبال بانوان شرکت کننده در کارگاه مواجه شد. نمایشگاه و فروشگاه معراج تا چهارم فروردین سال 1394 برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

 

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]