سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برترین های مسجدی از شهرستان های اراک، فراهان، خنداب و کمیجان تقدیر شدند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، محمد ناطقی از کانون آیت الله اراکی و علیرضا دولت آبادی کانون امام مهدی عجل الله مسئولان کانون های برتر، محمدحسین نظیری امام جماعت کانون پیروان شهدا، جمیله حاجی آبادی و صغری زهروند و پریسا نظری و امین آهنگرانی رابطان فعال از کانون های شهدای حاجی آباد، شهید احمد گلمحمدی، شهید کوچکی، مالک اشتر و کانون مشکاه برترین های شهرستان اراک بودند.

همچنین در شهرستان فراهان از احمد فراهانی و مهری امیر آبادی و حمید رضا بشیری به ترتیب به عنوان مدیر مسجد محور و مسئولان کانون های فاطمه الزهرا سلام الله و  یاسین تقدیر شدند.

برترین های شهرستان کمیجان نیز در بخش مسئول کانون برتر اکبر حسنخانی و هادی آرمان از کانون شهدای گمنام و ولایت و غلامعلی آقامحمدی رابط برتر و حجت الله جباری مدیر مسجد محور معرفی و تقدیر شدند.

افراد شایسته تقدیر از شهرستان خنداب رضا حصاری مدیرمسجد محور، مرتضی یادگاری، محمود چگینی و مریم یوسفی مسئول کانون های امام خامنه ای، شهدای دهنو و امام حسین علیه السلام مورد تقدیر قرار گرفتند.

تلاش جدی در جذب جوانان علت انتخاب افراد برگزیده در کانون ها بود که جوایز خود را از دست نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

از شهرستان شازند نیز از محمدرضا عالیخانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شازند، عبدالحمید رحمانی رابط، سعید کارخانه و مریم عطایی مسول کانون های جوادالائمه و حضرت علی اصغر علیه السلام مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین مراسم گرامیداشت ۱۸ اسفند برای پنج شهرستان اراک،‌ شازند،خنداب،‌ کمیجان و فراهان شامگاه گذشته در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد و برای بقیه شهرستان های استان نیز به طور جداگانه برگزار شد.

پایان پیام/ 


۹۳/۱۲/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]