سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی فروردین ۹۴ به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک : مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور از برگزاری هفتمین جشنواره کشوری، نشریات تجربی و وبلاگ نویسی به میزبانی استان مرکزی خبر داد و گفت:همزمان با هفته فرهنگی شهر خمین، استان مرکزی میزبان مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات‌تجربی و وبلاگ‌نویسی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان محراب قلم می شود.

وی در رابطه با ویژگی های نشریات راه یافته به مرحله کشوری، بیان کرد: کانون های که  نشریات آنها به عنوان  نشریه برتر به مرحله کشوری راه یافته اند باید دو شماره از هر نشریه تا تاریخ ششم فروردین 94  به دبیرخانه استان میزبان ارسال کنند.

وی بیان کرد: نشریات برتر علاوه بر ارسال اصل نشریه باید، نسخه الکترونیکی نشریه هم  به صورت pdf  از طریق پست الکترونیکی به نشانی info@javananemasajed.ir ارسال کنند.

وی همچنین اظهار کرد: توجه به موضوعاتی همانند پیامبر اعظم( صلی الله علیه و آله و سلم)، حضرت زهرا(سلام الله علیها)، امام خمینی( ره)، عنوان سال 93 و 94 که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده ، مناسبت های ملی ومذهبی، انقلاب اسلامی، دهه فجر، گزارش مرحله  منطقه کشوری نشریات تجربی، معرفی و آشنایی با نخبگان مسجد محله، اخبار کانون و محله پیرامون مسجد، سبک زندگی دینی و نوروز در وبلاگ ها و  نشریات، دارای امتیاز ویژه است.

طاهریان خاطر نشان کرد: در مرحله  کشوری نشریات تجربی از سه نشریه برتر و نیز صاحبان آثار برتر در بخش های خبر، مقاله، سر مقاله، گزارش، عکس، یادداشت و صفحه آرایی تقدیر به عمل می آید.

وی همچنین ادامه داد: از میان وبلاگ های برتر به مرحله منطقه ای از سه وبلاگ برتر و نیز به صورت اختصاصی از وبلاگ های برتر در ارتباط با زبان وبلاگی مناسب، ظاهر وبلاگ و ارایه اطلاعات حاشیه ای و به روز رسانی مدوام وبلاگ دعوت و تقدیر به عمل می آید.

شایان ذکر است استان مرکزی به عنوان استان میزبان می تواند دو نشریه و دو وبلاگ برتر خود را به عنوان سهمیه اختصاصی استان میزبان به مرحله کشوری جهت داوری معرفی کند.

آئین نامه جشنواره



۹۳/۱۲/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]