سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۰۷

هر روز، روز شهید و شهادت است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: همه روزها در نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار شهدا و هر روز، روز شهید و شهادت است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام مصطفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در روایات از لفظ شهید برای گروه های متفاوت از جمله آن کسی که در راه تلاش برای کسب روزی حلال و یا در راه مسجد از دنیا برود  استفاده شده است.

وی افزود: قرآن کریم برای کسی که در راه خدا با دشمن می جنگد و برای حفاظت از دین کشته می شود اجر مضاعف و جایگاه بلند ترسیم می کند مانند جایگاه اولیاء و قرآن کریم همین جایگاه را برای شهیدان در راه دفاع از دین و میهن در نظر گرفته است.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز ایران در جهان با شهادت به دست آمده است و در زمانی عده ای سر به فرمان امام خمینی رحمه الله نهادند و با نثار جان خود که برای هر انسانی از هر چیز گرانقدر تر است از دین و انقلاب و نظام و آب و خاک دفاع کردند تا ایران اسلامی امروز به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی بدون وابستگی به هیچ قدرت دیگری در دنیا شناخته شود.

وی شهادت‌طلبی را نیاز فرهنگی جامعه و موجب بقای دین اسلام دانست و اضافه کرد: به برکت خون شهدا امروز حرکت ملت ایران الگوی تمام ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شده است.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: شهید و شهادت جاودانه است و ایران اسلامی با تفکر و روحیه شهادت طلبی به پیروزی رسید و امروز توانسته این روحیه تمام معاملات دشمنان اسلام را به هم بزند.

پایان پیام/ 


۹۳/۱۲/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]