سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کمیسیون های تخصصی برای شرکت کنندگان هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی در استان مرکزی برگزار می شود.


 

به گزارش روابط عمومی از اراک، هریک ازکمیسیون های تخصصی این جشنواره در بخش های وبلاگ و نشریه در دونوبت صبح وبعد از ظهر برگزار و در خصوص ویژگی های نشریات و وبلاگ های مساجد بحث وتبادل نظر می شود.

 

هر کمیسیون شامل هشت نفر از اعضای شرکت کننده در بخش نشریه و وبلاگ است که از حضور استادان مطرح کشوری بهره مند می شوند.

 

لازم به ذکر است این کمیسیون ها در بیت تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله در خمین برگزار و شرکت کنندگان از فضای معنوی و فرهنگی این مکان نیز بهره مند می شوند.

 

مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره 40نفر از برگزیدگان شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان که در مرحله منطقه ای این جشنواره حایز رتبه شده بودند، شرکت دارند.

 

۹۳/۱۲/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]