سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: نشریات حوزه مساجد می تواند نقش بسزایی در نشر علوم قرآنی و معارف دینی در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم در گفتگوی اختصاصی به روابط عمومی در اراک، گفت: نشریات ووبلاگ های مسجدمی توانند با فعالیت های فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد به نحو موثری آنها را به سمت و سوی مطلوب حرکت دهند.

وی از مساجد به عنوان یک پایگاه بزرگ و عظیم جهت تقویت باور‌های نسل جوان یاد کرد و با توجه به اینکه زمینه شروع انقلاب از مساجد آغاز شد، امام خمینی رحمه الله را فرزند بزرگ مساجد دانست و گفت: این رسانه ها در کانون‌های مساجد پتانسیلی است که می‌تواند استعدادهای نهفته را به بالفعل تبدیل کند.

حدادیان تصریح کرد: کار فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با محتوای فرهنگی مبتنی بر ارزش های انقلاب و اصول تبلیغ شود که خوشبختانه نشریات و وبلاگ های کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون به این رسالت توجه داشته و در این راستا حرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: این نشریات و وبلاگ ها در توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد کشور، شناسایی- جهت دهی و سازماندهی وبلاگ ها و نشریات تجربی فعال در کانونهای مساجد، توسعه کمی و کیفی وبلاگ ها و نشریات تجربی مساجد، ایجاد فضای رقابت سالم و ارتقاء سطح علمی و تجربی فعالان، فضای مجازی و مطبوعاتی کانون های مساجد، تشویق به انجام فعالیت های سازنده و اثر گذار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی را دارند.

 مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

گفتنی است،‌ استان های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و گیلان میزبانان مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی بودند که برگزیدگان آن در مرحله کشوری راهی شهر خمین می شوند.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]