سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: حضور در فضای مجازی و عرصه

اطلاع‌ رسانی یکی از رسالت‌های کانون‌های مساجد است.

محسن رستگاری، در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم در گفتگوی اختصاصی به روابط عمومی در اراک، گفت: جشنواره نشریات تجربی مانند سایر جشنواره هایی که از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ابلاغ می شود هدفش مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز دنیا تمام ابزار خود را برای انحراف فکری و عقیدتی جوانان این کشور به کار گرفته است افزود: جوانان باید در فعالیت های خود به احکام قرآن عمل کنند و با حضور در مساجد و شرکت در برنامه های کانون ها جدی و قوی تلاش کنند تا به موفقیت برسند.

رستگاری با اشاره به اینکه جشنواره نشریات تجربی پس از دو سال رکود در سال 93 و 94 با دیدگاه های نو و انگیزه بیشتر برگزار می شود، اضافه کرد: یکی از ویژگی های مطلوب این جشنواره دوره های آموزشی است که در حین برگزاری جشنواره برای شرکت کنندگان در گروه های وبلاگ نویسی و نشریات ارائه می شود و فقط صرف تجلیل و تقدیر نیست.

وی رونمایی اولین مجوز نشریات تجربی همزمان با برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی را مایه دلگرمی اهالی مسجدی دانست و ادامه داد: دغدغه های اکثر نشریات تجربی مساجد بودجه و مجوز است که با برطرف شدن این دو مورد گام موثری در راستای پیشرفت نشریات تجربی برداشته می شود.

نشریات تجربی غفلتی را که روزنامه ها ورسانه ملی از بخش محلی دارند را پاسخ داده

رستگاری اظهار کرد: نشریات تجربی غفلتی را که روزنامه ها ورسانه ملی از بخش محلی دارند را پاسخ داده و با پوشش و درج اخبار محلی در مناطق شهری و روستایی سبب همدلی هر چه بیشتر افراد شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به اینکه یزد میزبان برگزاری مرحله منطقه ای این جشنواره بوده است گفت: در مجموع 268 اثرشامل 46 نشریه و 22 وبلاگ از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان های  قم، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، کرمان و یزد به این جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار ارسالی به این جشنواره 19 اثر  شامل 13 نشریه و 6 وبلاگ موفق به حضور در مرحله نهایی این جشنواره در استان یزد شده اند.

نشریات سیمای مسجد، تسنیم، چهار باغ و روزنه روشن و یک وبلاگ از استان یزد نشریات و وبلاگ راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره در شهر خمین هستند که نوزدهم فروردین ماه برای حضور در جشنواره اعزام می شوند.

 مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

‌استان های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و گیلان میزبانان مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی بودند که برگزیدگان آن در مرحله کشوری راهی شهر خمین می شوند.

پایان پیام/






۹۴/۰۱/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]