سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

داور هفتمین جشنواره محراب قلم گفت: پرورش افسران جنگ نرم از افتخارات کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

محمدکریمی، داور هفتمین جشنواره محراب قلم در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم در گفتگوی اختصاصی به روابط عمومی در اراک، گفت: جشنواره آوردگاه و عرصه تولیدات اندیشه ای و فکری خواهران و برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

وی به همکاری خود با کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: در طول این مدت همکاری به جرات می توان گفت این مجموعه رشد محسوسی در زمینه رسانه ای داشته است و صاحبان قلم با شور و انگیزه و احساس جوانی بیشتری در عرصه ورود پیدا کردند.

معاون خبر خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها اگر استمرار داشته باشد و در کنارش آموزش های مستمری تکنیکی قرار بگیرد با پرورش افسران جوان جنگ نرم که یکی از منویات مقام معظم رهبری است روبه رو خواهیم شد که یکی از افتخارات کانون های مساجد قلمداد می شود.

کریمی با بیان اینکه اکثر نشریات تجربی مساجد از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شدند افزود: در این دوره آثار خوبی در حوزه ها و گروه های مختلف ارسال شد و هر استان به نسبت بضاعت فرهنگی، قلمی و علمی خود آنچه که داشت به میدان آورد و ارائه کرد.

داور هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی محراب قلم به برخی ضعف ها و کاستی های نشریات اشاره ای داشت و گفت: نبود رسم الخط و آیین نامه نگارش واحد برای نشریات تجربی باعث شده نثر روانی در برخی نشریات به چشم نخورد که متن روان خود یکی از شاخص های انتخاب اثر است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی نشریات در فضای رسانه ای هنوز از کارهای آرشیوی و اسنادی استفاده می کنند که آنان را از پرداختن  به نوشتن و قلم زدن که رسالت اصلی هر نشریه و رسانه ای است باز می دارد.

معاون خبر خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: تعداد صفحات، تیراژ، صفحه آرایی و زیبایی نکته مهم دیگر در نشریات است که نبود آن در برخی از نشریات سبب شده تا این نشریات با وجود متن و محتوای غنی فقط به خاطر نداشتن بسته بندی و صفحه آرایی زیبا و درخور به دیدگان مخاطبان خوش نیاید  که همه این موارد با آموزش های مستمر و به روز مرتفع خواهد شد.

محمد کریمی متولد 1348 اصفهان، دارای کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است وی چهار دوره دارو جشنواره نشریات تجربی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، دارو جشنواره مطبوعات در سال های 86 و 89، داور نشریات تجربی دانشجویی و داوری مطالب وبلاگ ها و فضای سایتی را عهده دار بوده است.

کریمی هم اکنون در سمت معاونت خبر خبرگزاری تسنیم  مشغول به فعالیت است.

پایان پیام/


۹۴/۰۱/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]