سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

امام جمعه شهرستان ساوه گفت: کانون های مساجد به عنوان یک مرکز فرهنگی مردمی در متن مساجد تعریف شده اند و توانسته اند به بهترین نحو، ارزش های اسلامی و انقلابی را به جامعه منتقل کنند.

 

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: حجت الاسلام سید حسین تقوی، امام جمعه شهرستان ساوه امروز(8دی)‌در دیدار با نماینده دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ساوه گفت: در انجام کار فرهنگی کمیت مهم نیست و گاهی این امر با تربیت یک نفر انجام می شود و ممکن است تاثیرگذاری بیشتری هم داشته باشد.


وی اظهار کرد:‌ کانون های مساجد به بهترین نحو ارزش های اسلامی را در جامعه پیاده کردند و اقدامات انجام شده در کانون های فرهنگی و هنری مساجد می تواند الگویی موفق در حوزه فرهنگ باشد.


در ادامه این دیدار محمدمهدی کارکن،‌ مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه ضمن ارائه گزارش کار یکساله دفتر کانون مساجد ساوه مشکلات کانون ها را به طور اجمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار داد و در خصوص همکاری نهادها و ادارات ذیربط با امام جمعه سخنانی بیان کرد.


وی همچنین طرح حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه در جلسات درس اخلاق امام جمعه به منظور همفکری بیشتر کانون ها با سایر ادارات و امام جمعه را مطرح کرد که با موافقت مواجه شد. ‌


لازم به ذکر است،‌ ابوالفضل معصومی و مصطفی فراغت نیز در این دیدار حضورداشتند و آنان نیز به بیان مشکلات و مسائل فرهنگی کانون ها پرداختند.


پایان پیام/


۹۲/۱۰/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]