سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

طبخ غذاهای مختلف ویژه ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اراک در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی از اراک، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان امروز(26خرداد) کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی اقدام به برگزاری جشنواره طبخ غذاهای مخصوص این ماه مبارک کرد و بانوان با حضور در این مراسم از انواع خوراک های مخصوص ماه مبارک دیدن کردند.

همچنین در این مراسم که با حضور پرشور اهالی منطقه همراه بود، آش مخصوص افطاری در جشنواره طبخ و بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

لازم به ذکر است، پخت غذاهای ویژه در ماه رمضان و تقسیم کردن آن میان همسایگان از دیگر رسم های مردم استان مرکزی در این ماه است؛  آش رشته، شله زرد، ترحلوا، آش جو، آش حلیم، آش انار، آش خیار و فتیر و گوش فیل و بامیه از جمله این غذاهاست.



۹۴/۰۳/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]