سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

قرارداد ساخت این گنبد و گلدسته در اسفند ماه سال گذشته امضا،در اردیبهشت امسال تحویل و در ماه مبارک رمضان، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی  از اراک به نقل از زرخبر، حجت السلام والمسلمین حمید کرمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرندیه  از نصب گنبد و گلدسته مرقد مطهر امامزاده قاسم (ع) روستای ویدر بخش خرقان شهرستان زرندیه خبر داد.

 

کرمی اظهار کرد: این گنبد و گلدسته با هزینه ۷۶۰ میلیون ریال توسط هنرمندان اصفهانی طراحی و ساخته شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه تمام هزینه ساخت این گنبد و گلدسته از طریق کمک های مردمی بوده است، گفت: قرداد ساخت این اثر در اسفند ماه سال گذشته امضا، در اردیبهشت امسال تحویل و در ماه مبارک رمضان، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افتتاح شد.

 

 رئیس اوقاف زرندیه گفت: کار ساخت ضریح و ساختمان امامزاده قاسم (ع) با ۷۰ درصد پیشرفت همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: هم اکنون عملیات کفسازی حرم، به متراژ ۱۵۰ متر مربع در دست اجرا است که هزینه خرید و نصب سنگ ها توسط خیرین ویدری ساکن تهران پرداخت شده است.

 

کرمی بیان کرد: با تکمیل سنگ کاری کف حرم، مراحل آیینه کاری داخل و نمای بیرون آغاز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مجموع هزینه برآورد شده برای تکمیل این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان است.

 

کرمی خاطرنشان کرد: طرح جامع و طرح سازه و معماری در فاز دوم امامزاده قاسم (ع) توسط مهندسان کاشانی در حال اجرا است.



۹۴/۰۳/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]