سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی گفت: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در آستان ۱۱ امامزاده شاخص این شهرستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی به نقل از  نارخبر، حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در آستان ۱۱ امامزاده شاخص این شهرستان آغاز شد.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و مصری، برگزاری جشن میلاد ، عید فطر و افطاری، مراسم شبهای قدر و شهادت حضرت علی(ع) از برنامه های اصلی این طرح است.
طباطبایی با اشاره به اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات قرآنی افزود: برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزاده ها، برنامه های آموزش قرآنی شامل حفظ، قرائت و تفسیر، برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، برگزاری مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه از دیگر برنامه های این طرح است.
وی با اشاره به حضور دو نفر از مبلغان برجسته قم در بقاع متبرکه ساوه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان، تقویت باورها، ایجاد فضای معنوی و اجرای نیات واقفان خیراندیش است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه ایجاد فضای تبلیغی و ترویجی معارف قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر قرآن کریم، استفاده از ظرفیت روحانیان و اعزام مبلغ برای اجرای این طرح را از دیگر اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی در این ماه مبارک عنوان کرد.
طباطبایی با اشاره به ثبت  ۶۶ بقعه متبرکه در شهرستان ساوه گفت: امامزاده ها و بقاع متبرکه عاملی مهم در برابر هجمه و جنگ نرم دشمن هستند و مسئولان باید نسبت به جذب اقشار جوان به این اماکن اقدام کنند.
وی همچنین از برگزاری طرح نشاط معنوی ویژه ایام تابستان خبر داد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه بیان کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان و جوانان کلاس های مختلف قرآنی، سرگرمی، اردوی یک روزه و ورزشی در پنج امامزاده سید اسحاق(ع)، شاهزاده حسین(ع)، سیدبورضا(ع)، سیدعلی اصغر(ع) و سیدیحیی(ع) برگزار می شود.
وی در پایان از علاقمندان دعوت کرد تا در محفل انس با قرآن روز شنبه آینده با حضور قاری مصری شرکت کنند.
انتهای پیام/


۹۴/۰۳/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]