سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین از بهره مندی یکهزار و ۶۰۰نفر از نوجوانان و دانش آموزان این شهرستان از کلاس های طرح اوقات فراغت مساجد خمین خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی از اراک رضاکوچکی، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین  گفت: همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت، برنامه های متنوعی درموضوعات قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، ادبی، ورزشی، علمی و اردویی برای نوجوانان و جوانان و دیگر علاقمندان تدارک دیده شده است.

کوچکی افزود: اجرای طرح اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها  در 45کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین از اول تیرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: از 53 کانون فرهنگی و هنری درمساجد شهری و روستایی خمین 45 کانون مجری طرح اوقات فراغت آسمانی ها شدند که یکهزار و 600نفر از برنامه های آن بهره مند می شوند.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین اظهار کرد: اول تیرماه زمان آغاز کلاس های اوقات فراغت بوده و کلاس ها تا بیستم شهریور ماه سال جاری در مساجد دایر هستند.

کوچکی بیان کرد: اجرای طرح قرآنی 14۴۹ ، برگزاری افتتاحیه و اختتامیه طرح، تجلیل از کانون های برتر طرح آسمانی ها، محافل انس با قرآن کریم در ایام ا... ماه مبارک رمضان، جزء خوانی قران کریم، برگزاری مسابقات کتابخوانی توسط کتابخانه های مساجد با موضوعات ماه رمضان را از برنامه های طرح اوقات فراغت ۹۴ «آسمانی ها» برشمرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد برای توسعه فعالیت های فرهنگی گفت: مسجد بهترین راه جلوگیری از توطئه‌های دشمنان است و در برنامه های مختلفی که با حضور نوجوانان و جوانان مسجدی صورت می گیرد، حضور علماء و روحانیان و بیان احکام و عقاید اسلامی از سوی آنان می تواند به تقویت پایه های اعتقادی این قشر کمک کند.

 پایان پیام/



۹۴/۰۴/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]