سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: معرفی شخصیت و اندیشه های شهید بهشتی به عموم مردم و جامعه ضروری است و این اندیشه ها در قالب های مختلف برای اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72نفر از یاران باوفایشان  گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند خود در راه اثبات حقانیت خود خون‌های زیادی را نثار کرد و شهادت آیت الله بهشتی و یاران وفادارش به دست منافقان نه تنها خللی در نظام اسلامی به وجود نیاورد.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن چهره‌های اندیشمند و تأثیر گذار انقلاب اسلامی بوده است، افزود: پرداختن به زوایای گوناگون این فاجعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه همه مسئولان و اندیشمندان است.

وی ادامه داد: این حادثه از جمله اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق در سال‌های اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که بار دیگر عناد آنها را با اسلام خواهی و آزادی‌خواهی ملت ایران اثبات کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: خدمات و فعالیت هایی که شهید بهشتی در طول عمر 53 ساله خود در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی انجام داد بسیار تاثیرگذار بود.

حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیتی کم نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که خدامحوری ویژگی بارز این شهید مظلوم در دوران عمر با برکتش بود.

در هفتم تیرماه سال 1360، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از بلندپایه ترین و دل سوزترین مسؤولان نظام، هم چون آیت اللّه بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و حدود سی نماینده مجلس در آن جلسه حضور داشتند، منفجر شد و 72 یار وفادار انقلاب و امام، با ذکر خدا بر لب و بدن های پاره پاره، به دیدار حق شتافتند.

پایان پیام/

۹۴/۰۴/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]