سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت: کانون های مساجد این شهرستان میزبان بیش از سه هزار نفر از نوجوانان و اعضای کانون ها هستند.

به گزارش روابط عمومی از اراک محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه  گفت: سه هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه، نوجوانان و جوانان این شهرستان در اوقات فراغت 94 با حضور در مساجد و کانون های ساوه از برنامه های این مراکز بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد در 50 کانون ساوه جهت بهره مندی از کلاس های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند، افزود: جذب جوانان و نوجوانان به کانون های فرهنگی هنری از اهداف و رویکردهای اوقات فراغت مساجد است.

 مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه برنامه‌های قرآنی، آموزشی، کتابخوانی،‌ هنری،‌ کاردستی،‌ فرهنگی، تبیین اصول دین و برنامه‌های ورزشی در رشته های مختلف را از محورهای برنامه‌های اوقات فراغت کانون های مساجد ساوه عنوان کرد.

کارکن اظهار کرد: توجه به شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در کلاس‌های اوقات فراغت یک اصل است و با توجه به تقارن کلاس‌های اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان برنامه های کانون ها بیشترمنطبق بر فضای معنوی این ماه مبارک طراحی شده است.

وی در ادامه از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به همت کانون های فرهنگی هنری شهید رجایی مسجد سلمان فارسی، پیروان ولایت مسجد امام جعفر صادق(ع)، کانون نبوت تخصصی عترت مسجد رسول الله(ص)، کانون حضرت قائم(عج) مسجد مسلم بن عقیل خبر داد و افزود: این محافل در شهر الله و برخورداری از معنویات این ماه مبارک با حضور پرشور اهالی برگزار می شود.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه بیان کرد: مراسم جز خوانی در همه مساجد ساوه با آغاز ماه نزول قرآن برگزار می شود.

پایان پیام/

۹۴/۰۴/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]