سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کارگاه آموزشی یکروزه با عنوان گوهر وجود ویژه رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی پنج شنبه (۱مرداد) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک کارگاه آموزشی گوهر وجود با هدف ارتقا سطح آگاهی رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در خصوص کارکردهای فرهنگی مساجد در حوزه زنان و نقش زنان در رساندن مساجد به طراز اسلامی برگزار می شود.

در این کارگاه یکروزه که شرکت کنندگان از حضور دکتر علیرضا لاور  یکی از استادان دانشگاه های کشور به تبیین نقش زنان و تاثیرگذاری این قشر در مساجد و برنامه های فرهنگی مساجد می پردازد.

در این همایش زهرا بیگدلی مسئول واحد خواهران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور دارد و به بیان سخنانی در خصوص فعالیت های رابطین خواهر در مساجد می پردازد.

لازم به ذکر است، کارگاه های آموزشی گوهر وجود تاکنون پیرامون شخصیت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله  و سبک زندگی در تاریخ 14 اسفند سال 93 با سخنرانی معین‌الاسلام کارشناس مذهبی رادیو معارف و دومین همایش آن با موضوع سبک زندگی فاطمی و شیوه برخورد با کودک و نوجوان در تاریخ 14 اردیبهشت سال 94 با سخنرانی استاد تراشیون در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک کوی امام علی علیه السلام برگزار شده است.

این همایش ها که با حضور پرشور بانوان مسجدی و رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شده، اول مرداد ماه سال جاری سومین برنامه خود را به صورت مفصل تر و کاربردی تر تجربه می کند

همایش گوهر وجود با هدف  نقش بسزای زنان در تقویت فرهنگ جامعه، نقش بی بدیل زنان در کانون خانواده ها، تقویت برنامه های مسجد با محوریت خانواده، ارتقای بصیرت و توانمندی زنان و دختران در برابر این هجمه های فرهنگی دشمن و توجه به این مهم که نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند، به همت واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

پایان پیام/


۹۴/۰۴/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]