سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

اعضای برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به اردوی آموزشی و تفریحی به استان اصفهان اعزام می شوند.




به گزارش روابط عمومی از اراک در این اردوی بزرگ آموزش و تفریحی دو هزار نفر در قالب7 گروه از بین برادران 10 تا 15 سال و خواهران 10 تا 18 سال فعال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان مرکزی حضور دارند.

این اردو از 18مرداد ماه سال جاری تا بیست و پنجم این ماه در اردوگاه بزرگ شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود.

بازدید از اماکن تاریخی، مذهبی، تفریحی، باغ پرندگان، برگزاری جلسات مشورتی و تربیتی، برنامه های فرهنگی از جمله برنامه ریزی هایی است که در این اردو تدارک دیده شده است.

تقویت ارتباط گروهی، مسئولیت پذیری و تعامل میان افراد، افزایش معنویت و انتقال تجربیات اهالی کانون ها با یکدیگر از اهداف برگزاری این اردو است.

گفتنی است دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی طی سه سال گذشته اردوی فعالان طرح اوقات فراغت اعضای برتر کانون ها را به اردوی های دو هزار نفری بزرگ همدان و مشهد مقدس  اعزام کرده است.

پایان پیام/


۹۴/۰۵/۰۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]