سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همزمان با ایام دهه کرامت، جشن های رضوی با حضور پرشور اعضای کانون ها و نمازگزاران در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی از اراک، برنامه‌های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله با برگزاری مراسم جشن روز دختر با شرکت خواهران عضو کانون‌های مساجد در مساجد آغاز شده است و هم اکنون همه مساجد با فضا سازی مناسب میزبان جشن های میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام هستند.

اطلاع رسانی در جهت برگزاری جشنواره رضوی از طریق پوستر، پیامک و دستورالعمل هایی به مدیران کانون ها صورت گرفته است.

مراسم جشن رضوی همراه با برنامه استقبال از خدام حرم مطهر رضوی امروز ساعت 16 به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار می شود که برنامه های این مراسم را مولودیه خوانی، مسابقه خانواده رضوی و سخنرانی تشکیل می دهد.

همچنین نمایشگاهی از آثار اعضای کانون شهید کوچکی با موضوع امام رضا (ع) شامل نقاشی، هنرهای دستی، هنرهای تجسمی جنب محل برگزاری مراسم جشن دایر می شود.

مراسم جشنی با عنوان «امام مهربانی ها» امروز سوم شهریور همزمان با شب ولادت علی بن موسی الرضا علیه السلام به همت کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) با برنامه های متنوع و شاد از جمله مسابقات شفاهی و نورافشانی برگزار می شود.

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) مسجد صاحب الزمان (عج) محله انار کمیجان نیز امشب جشن ولادت امام رضا(ع) و مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت را برگزار و از برگزیدگان و فعالان کانون تقدیر می کند.

همچنین مراسم جشن رضوی در کانون های فرهنگی هنری شهید کاظمی مسجد چهارده معصوم (ع) اراک، کانون ثامن الحجج (ع) روستای هفته شهباز، کانون مالک اشتر مسجد امام سجاد (ع) شهرک اندیشه و سایر کانون های استان مرکزی برگزار می شود.

در برگزاری جشن های رضوی، با سخنرانی روحانیان و بیان اهداف جشنواره رضوی، تلاش می شود نسل جوان بیشتر با تعالیم دینی و سیره و سنت اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) آشنا شوند.

پایان پیام/
۹۴/۰۶/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]