سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مرحله استانی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی به صورت غیرحضوری در استان مرکزی برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی از اراک این جشنواره از سری جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد،  با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته سرود، ایجاد رقابت سالم، کشف استعدادهای محلی و منطقه ای، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادهای کانون های مساجد در دو مرحله استانی و کشوری ویژه برادران برگزار می شود.

گروه های متقاضی در سنین 10 تا 15 سال و 14 تا 30 سال می بایست پس از  ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی http://javananemasajed.ir و شرکت در دوره های آموزشی تدوین شده تا تاریخ 14 آذر سال جاری طبق آیین نامه آثار خود را به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارائه کنند.

موضوعات این جشنواره حضرات ائمه معصومین(ع)، مسجد، نماز، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب عنوان شده همچنین بخش ویژه جشنواره شامل سرودهی سازمانی کانون های مساجد و سرود بدون موسیقی است که به صورت جداگانه داوری می شود.

مرحله کشوری این جشنواره (8دی) سال جاری به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

تمامی متقاضیان حضور در هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی ،در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسشی می توانند از طریق دبیرخانه استان خود، راهنمایی های لازم را کسب کنند.

لازم به ذکر است، هم اکنون 50 گروه سرود در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند.

پایان پیام/
۹۴/۰۶/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]