سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۸

فراخوان سراسری "ما و روستا"

به مناسبت 15مهرماه، روز ملی روستا و همزمان با چهارمین کنگره ملی برگزیدگان فرهنگ و هنر روستا و عشایر، فراخوان سراسری "ما و روستا" منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ روستا،­ حجت الاسلام مصطفی ثبوت دبیر کمیته فرهنگی هنری چهارمین کنگره روستایی، به خبرنگار ما گفت: به مناسبت 15مهرماه، روز ملی روستا و همزمان با چهارمین کنگره ملی برگزیدگان فرهنگ و هنر روستا و عشایر، فراخوان سراسری فیلم ما و روستا در بخش های فیلم مستند، عکس دیجیتال، ایده و انتقال تجربیات موفق در بیش 10 هزار کانون روستایی و منطقه عشایری کشور اعلام شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان شرکت در این مسابقه فرهنگی هنری ، می توانند با مراجعه به کانون های فرهنگی هنری مساجد روستای خود و یا به نشانی اینترنتی barnamerizisetadali.ir ثبت نام کنند.

حجت الاسلام ثبوت بیان کرد: این برنامه با توجه به شعار سال و سیاست های ابلاغی ستاد عالی در سال جاری در موضوعاتی همچون ،روستا و اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی روستا و عشایر، خانواده، روستا و عشایر، مسجد و روستا، فعالیت های فرهنگی – هنری در روستا و عشایر، معرفی مشاهیر و استعدادهای برتر فرهنگی-هنری روستا و عشایر و موضوع آزاد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: عزیزان شرکت کننده می توانند آثار خود را تا حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه سال جاری به آدرس تهران، خیابان آزادی، خیابان توحید، کوچه حاج رضایی، ستاد عالی کانونهای فرهنگی مساجد کشور – ساختمان شماره 2 و یا به آدرس میدان ولیعصر(عج)، گوچه شهید حسینی، پلاک 30 ارسال کنند.

وی عنوان کرد: قرار است در مراسم اختتامیه(15 مهرماه) این جشنواره به برگزیدگان اول تا چهارم هر بخش جوایزی به رسم یادبود، اهدا شود.

۹۴/۰۶/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]