سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی وهنری مساجد ساوه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی از اراک شهردار ساوه امروز 16شهریور ،در مراسم اختتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت: فراغت، جوان را از تکرار و یکنواختی نجات می دهد و با جدا شدن از روزمرگی، زمینه ساز سلامت او شده، خستگی‌های روحی، آسیب های روانی، افسردگی‌ها، غم‌ها و درگیری‌های متعدد و متفاوت جسم و جانش را برای دقایقی از او دور می‌کند.

کامران جوادی افزود: در این میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مکانی مورد اعتماد و اطمینان خانواده‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت و آموزش برنامه های فرهنگی، مذهبی و علمی است که هرساله برنامه‌های اوقات فراغت خود را همزمان با فصل تابستان اجرا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد منطقه ویژه ساوه نیر در این مراسم به ارائه گزارشی از اجرای کلاس های اوقات فراغت پرداخت.

محمد مهدی کارکن افزود:توزیع بیش از 6هزار بلیط استخر،اعزام 220نفر به اردوی تفریحی اصفهان وبرگزاری محفل های انس با قرآن از جمله برنامه های اجرا شده در شهرستان ساوه بوده است.

لازم به ذکر است،3هزار نفر از کلاس های طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی وهنری مساجد ساوه بهره مند واز 60کانون فرهنگی وهنری مساجد در این شهرستان 54 کانون مجری این طرح بوده اند.

پایان پیام/


۹۴/۰۶/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]