سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام ۱۶ نخبه روستایی به کنگره ملی برگزیدگان فرهنگی، هنری روستا و عشایر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: کنگره ملی برگزیدگان فرهنگی، هنری روستایی و عشایر از 23 تا 26 شهریورماه سال جاری به همت معاونت توسعه و ساماندهی ستاد عالی کانون های مساجد کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور 600 نفر از نخبگان روستایی سراسر کشور در این برنامه گفت: از استان مرکزی نیز 16 نخبه برادر حضور خواهند داشت.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اشاعه فرهنگ و هنر و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی نسبت به شناسایی، پرورش و حمایت از استعدادها و ظرفیت های جوانان اقدام کرده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: این کنگره با هدف تکریم و معرفی الگوهای موفق، ایده ها، آثار، تولیدات و دستاوردهای فرهنگی هنری روستا برگزار می شود.

پایان پیام

۹۴/۰۶/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]