سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 ۲۸گروه سرود از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفتمین جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی از اراک از بین 28 تعداد گروه سرود که در هفتمین جشنواره آواها و نغمه ها ثبت نام کردند پس از برگزاری مرحله مقدماتی گروه های مجاز به مرحله نهایی این جشنواره دراستان همدان راه می یابند.  

مرحله کشوری این جشنواره به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان به منظور شناسایی استعدادهای هنری و ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

شناسایی و ارتقایسطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته سرود، حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های گروهی مانند رشته هنری سرود، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر سرود فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در هنرهای گروهی و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های هنری موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

گروه های سروه آثار خود را از بین موضوعات مرتبط با حضرات ائمه معصومین علیهم السلام، مسجد، نماز، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر،  عفاف و حجاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

مرحله کشوری این جشنواره  از هشتم تادهم دی ماه سال جاری به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی از سری جشنواره های ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای تولید و حمایت از آثار  هنری اسلامی و دینی است.

پایان پیام/

۹۴/۰۶/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]