سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت بسته های فرهنگی به این مناسبت بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک بسته های ویژه دهه امامت و ولایت شامل بنر تبریک، پوستر هایی از سخنان امام علی علیه السلام و آیات قرآن کریم، نرم افزار غدیر خم با عنوان تجلی گاه ولایت جامع ترین نرم افزار پیرامون واقعه تاریخی غدیر خم و  کتاب منشور تربیتی اسلام برگرفته از وصیت نامه امیرالمومنین علیه السلام به امام حسن مجتبی علیه السلام است.

سخنرانی، نصب بنرهای ویژه عید سعید غدیر خم، چراغانی و آذین بندی مسجد و محله از دیگر برنامه هایی است که به همت کانون های مساجد در ایام خجسته ولایت و امامت در مساجد انجام می شود.

از عید سعید قربان یکم مهر ماه تا عید سعید غدیر خم دهم مهر ماه به عنوان دهه ولایت و امامت نامگذاری شده است.

بسته های فرهنگی از امروز ۲۶ شهریور بین کانون های مساجد در حال توزیع است.

 پایان پیام/


۹۴/۰۶/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]