سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دولت سعودی باید پاسخگوی مدیریت غلط خود باشد.


به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تسلیت حادثه تلخ و دردناک جان باختن و مصدوم​ شدن هزاران نفر از زائران بیت​ الله الحرام  گفت: در این خصوص کشورهای اسلامی باید تدبیر و تصمیم جدی بگیرند.

وی افزود: اما آنچه در این میان مهم و چشمگیر است، بی ​کفایتی حاکمان سعودی و دولتمردانی است که علی ​رغم ادعاهای گزافشان، شایستگی میزبانی از حجاج و اداره این مناسک عظیم را ندارند.

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: آل سعود با براه انداختن جنگ و خونریزی در یمن و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمنی، قطعا فرصت اداره امور حجاج و ضیافت الهی را ندارد.

وی با اشاره به حوادث دیگری که در حج امسال با بی تدبیری مسئولان سعودی رخ داد اظهار کرد: ضعف تدبیر و سوء مدیریت رژیم سعودی موجبات بروز این مصیبت و فاجعه بزرگ را فراهم آورده است.

وی در پایان حادثه تلخ منا را به هموطنان و خانواده های قربانیان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، آرزوی شفای عاجل برای مجروحین حادثه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

پایان پیام
۹۴/۰۷/۰۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]