سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول بنیاد غدیر استان مرکزی گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بسته های فرهنگی به این مناسبت در سه نقطه شهر در حال توزیع است.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول بنیاد غدیر استان مرکزی  گفت: دفتر بنیاد غدیر در خیابان محسنی، مجتمع حوزوی خاتم و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع آفتاب نقاط توزیع بسته های فرهنگی غدیر هستند.

وی ادامه داد: 4هزار پوستر با موضوع دهه امامت و ولایت، 4هزار برنامه هفتگی مخصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی، 150 متر بنر پلاکاردی مخصوص نصب در مساجد و معابر، کتاب منشور تربیت اسلامی برگرفته از وصیت نامه امیرالمومنین (ع) و نرم افزار غدیر خم در دهه امامت و ولایت توزیع می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری از توزیع 50 متر بنر تبلیغاتی مخصوص نصب در اتوبوس های درون شهری خبر داد و گفت: همه اتوبوس های درون شهری به طور هم شکل و یکسان به بنر تبریک عید غدیر مزین شده اند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در استان مرکزی

مسئول بنیاد غدیر استان مرکزی ادامه داد:‌به مناسبت فرارسیدن عیدسعید غدیرخم مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر از سوی بنیاد غدیر استان مرکزی بین جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

وی افزود:‌ مسابقه کتاب‌خوانی خطبه غدیر به همت بنیاد غدیراستان مرکزی و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان و عموم مردم با خطبه ماندگار غدیر و ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سطح استان برگزار می‌شود.

این مسابقه به صورت کتبی در سطح استان برگزار می شود و به قید قرعه به کسانی که بیشترین امتیاز را آورده باشند جوایزی اهدا می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ ترویج فرهنگ علوی یک رسالت و وظیفه مهم مسلمانان به‌ویژه شیعیان است و ترویج این فرهنگ یک تکلیف شرعی و دینی مسلمانان و شیعیان است که باید به این مهم ادای دین کنیم.

وی اهمیت جشن های عید غدیر که با هدف بسط و گسترش و تعمیق و تقویت مبانی والای فرهنگ اسلامی برگزار می شود را سبب ارتقای سطح نشاط اجتماعی افراد دانست که پاسداشت عید سعید غدیر و هفته ولایت را در پی دارد.

پایان پیام/

۹۴/۰۷/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]