سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در شهرستان خمین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک مرحله شهرستانی دهمین دوره از جشنواره قرآنی «مدهامتان» در کانون فرهنگی و هنری شهید علی ترابی واقع در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان شانزدهم مهر برگزار می‌شود.

 نفرات برگزیده این مرحله راهی مسابقات استانی و سپس سراسری این دوره از مسابقات می شوند.

در این دوره از مسابقات برادران شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ (1،3،5،10،20 و کل)، تصحیح قرائت و اذکار نماز(8 تا  15سال)، اذان، تفسیر ویژه ائمه‌جماعات، ترتیل، و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جشنواره قرآنی مدهامتان در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از طریق تلفنی یا پیامک در این جشنواره شرکت کنند.

لازم به ذکر است، این جشنواره از سری جشنواره های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است و افراد شرکت کننده در این مسابقه باید از طرف یکی از کانون های مساجد معرفی شوند.

پایان پیام/


۹۴/۰۷/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]