سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه و پیشرفت کانون های مساجد روشنگر راه است.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در خصوص نوزدهم مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با علما و روحانیون خراسان شمالی ، گفت: نتیجه همکاری بسیج و کانون‌های مساجد ترویج و نهادینه کردن برنامه های دینی و مذهبی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در 19 مهر سال 1391 در خراسان شمالی بر فعال کردن کانون های مساجد از طریق همکاری سازمان های مرتبط با مسجد تاکید کردند که این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت های موجود از جمله سازمان های مرتبط با مسجد است.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه باید از ظرفیت کانون فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه‌ها استفاده شود افزود: کانون فرهنگی هنری مساجد و بسیج در اجرای برنامه‌های مذهبی باید به محوریت مساجد توجه کنند.

این مقام مسئول افزود: مقام معظم رهبری در سخنانشان بر همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج تاکید کردند و لذا لازم است اعضای کانون‌های مساجد و بسیج در انجام برنامه‌ها و تحقق اهداف مسجد، کمک‌کار و بازوی امام جماعت باشند و در مساجد با همکاری همدیگر به نحو مطلوب همه برنامه‌ها را اجرا کنند.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام است و بیانات معظم له باعث شد تا همه مسئولان نگاه ویژه ای به کانون های مساجد داشته باشند و همین کانون های مساجد اگر با جدیت بیشتر و برنامه ریزی جامع استمرار و تدوام یابد، بهترین مکان برای رشد فرهنگی و دینی جامعه می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به برنامه های این دبیرخانه در سالروز بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهر اشاره کرد و گفت: یادآوری این روز توسط ائمه جماعات مساجد در سخنان بین نماز، ‌نصب بنر گرامیداشت 19 مهر و بنر سخنان مقام معظم رهبری درباره کانون های مساجد در سطح شهر و جلوی مساجد از برنامه های بزرگداشت «19 مهر» است.

پایان پیام/




۹۴/۰۷/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]