سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۷

معرفی چند کتاب عاشورایی

از کتاب آفتاب در حجاب اثر استاد سید مهدی شجاعی/آفتاب در مصاف؛ درس‌های عاشورا گزیده‌ای از بیانات مقام معظّم رهبری

سید‌مهدی شجاعی در کتاب «آفتاب در حجاب»، زندگی و وقایع متفاوت خانوداگی و اجتماعی زندگی حضرت زینب سلام‌الله علیها را همراه با نقش و حضور او در واقعه کربلا در قالب داستان بیان کرده است.این داستان که با زبانی شاعرانه به نگارش درآمده، به توصیف ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگ اسلامی از زمان کودکی تا رخ دادن واقعه کربلا پرداخته است .آفتاب در حجاب روایتی است از زندگی حضرت زینب(س). از کودکی تا عاشورا تا اسارت و تا وفات.

درسهایی از عاشورارهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب(مدّظلّه‌العالی) در موضوع درسهای عاشورا است که به دور از هرگونه دخل و تصرّف در کلام معظّمٌ‌له و تنها با نمایه‌زنی و تیتربندی مطالب در اختیار خوانندگان  قرار رفته است .

برای دسترسی و دانلود کتابها به بخش چند رسانه ایی در سایت دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد  استان مرکزی مراجعه فرمایید.

۹۴/۰۷/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]