سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مرحله استانی دهمین دوره جشنواره قرآنی «مدها متان» هشتم آبان ماه سال جاری در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک تا کنون حدود 200 نفر در مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان ثبت نام کردند که هشتم آبان در رشته های حفظ، اذان، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با هم به رقابت می پردازند.

این جشنواره ویژه اعضای کانون های مساجد در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، ترتیل، قرائت، اذان، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود و سن شرکت کنندگان به جز رشته تفسیر که ویژه ائمه جماعات مساجد است، باید بین 18 تا 30 سال باشد.

متسابقان در رشته های قرائت، اذان، ترتیل و حفظ در مسجد سیدهای اراک و مفاهیم در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک، صحیح خوانی حمد و سوره در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام کوی امام علی علیه السلام اراک با هم به رقابت می پردازند.

جشنواره قرآنی مدهامتان از سری جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد است که هرساله با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری و فعالان قرآنی در رشته های مختلف برگزار می شود.

شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ اسلامی اهداف برگزاری این جشنواره است که هر ساله به همت دبیرخانه دایمی جشنواره بزرگ جوانان برگزار می شود.

نفرات برتر  مسابقات استانی به مرحله نهایی این دوره مسابقات که به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود راه می یابند.

پایان پیام/


۹۴/۰۸/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]