سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران، استکبار ستیزی را به عنوان یک باور در جهان مطرح کرده است.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در خصوص روز سیزدهم آبان گفت: برای پاسداشت از منافع ملی در این برهه از تاریخ، باید استکبارستیزی را دنبال کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل دست از دشمنی خود با ملت ایران برنداشته و بر نمی دارند که نمونه های متعدد آن را پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مشاهده کردیم.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به دستاورد عظیم شناسایی لانه ی جاسوسی آمریکا در کشور و مبارزه با سلطه گری و مستکبرین جهان گفت: باید این یوم الله را بیش از پیش گرامی داشت و به نسل آینده ساز ایران اسلامی انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: ملت بصیر، شجاع و استکبار ستیز  ایران با شکوه و عظمت خاص در روز 13 علیه استکبار جهانی در صحنه حضور یافته و مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهد کوبید.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه آمریکا تحمل یک انقلاب مردمی و حرکت مردم ما به سمت استقلال را نداشت تصریح کرد: سفارت آمریکا به جای ایفای نقش در عرصه دیپلماتیک سفارتخانه ها به یک پایگاه برای اعاده نفوذ آمریکا در ایران تبدیل شده بود که دانشجویان با بدست آوردن مدارکی ماهیت مداخله جویانه و سلطه گرانه آمریکا را نشان دادند.

این مقام مسئول بیان کرد: تاثیرگذاری امروز جمهوری اسلامی در دنیا و در کشورهای منطقه به دلیل روحیه استکبارستیزی ملت در مقابل ظلم و جور استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در روز سیزدهم آبان همگام با ملت غیور ایران اسلامی یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و با حضور پرشورخود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،بار دیگر با آرمان های امام ورهبری تجدید بیعت می کنند.

سیزدهم آبان ماه سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و رهبری، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

پایان پیام/

۹۴/۰۸/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]