سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت ماه عزای حسینی مسابقه کتابخوانی باعنوان فرهنگ عاشورایی به همت کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد عجل الله در اراک برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی از اراک مسابقه کتابخوانی با عنوان فرهنگ عاشورایی از اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

علاقمندان در سنین مختلف برای شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت کتابچه و پرسشنامه ای که بیست سوال از متن کتاب است به کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد عجل الله مسجد قائم آل محمد عجل الله اراک مراجعه کنند.

کتاب مورد نظر برای این مسابقه برگزیده ای از کتاب قصه کربلا نوشته علی نظری منفرد است.

به سه نفر از خواهران و سه نفر از برادران که پاسخ های صحیح را ارسال کرده باشند طی مراسمی در پایان ماه صفر جوایز نفیسی اهدا می شود.

برپایی شعائر مذهبی، آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر افراد با عبرت‌ها و درس‌های قیام و فرهنگ عاشورایی از جمله اهداف اجرای این مسابقه است.

پایان پیام/


۹۴/۰۸/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]