سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همایش راه کربلا و تجلیل از عاشقان حسینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر عجل الله صالح آباد اراک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک همایش راه کربلا وتجلیل از عاشقان حسینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر عجل الله کوی صالح آباد اراک اواخر آذر ماه سال جاری با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام برگزار می شود.

در این مراسم که حجت الاسلام عزیزی از روحانیون و خطبای استان مرکزی سخنرانی می کند از 10 نفر از خادمین مسجد و 10 نفر از اعضای کانون که در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام میزبان سوگواران حسینی بودند قدردانی می شود.

همچنین از 15 نفر از مداحان که در طول دو ماه محرم الحرام و صفر در مسجد برنامه نوحه سرایی و مداحی داشتند نیز یادی می شود.

احسان صالحی مسئول کانون همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر عجل الله صالح آباد اراک به خبرنگار شبستان در اراک گفت: به مناسبت ماه عزای حسینی در دهه اول محرم مسابقه ای با عنوان پیام عاشورا بین عزاداران واعضای کانون برگزار شد که به سه نفر برگزیده در این مسابقه جوایزی به رسم یادبود در همایش راه کربلا اهدا می شود.

صالحی افزود: همزمان با اربعین امام حسین علیه السلام و 72 تن از یاران باوفایشان مراسم عزاداری در مسجد برگزار می شود و بین عزادارن بسته های فرهنگی شامل پیشانی بند، نرم افزار مداحی و بروشور در رابطه به قیام کربلا و اسارت آل الله از سوی کانون شهید احمد گل محمدی توزیع  که مسابقه ای نیز در بروشورها تهیه شده که به برگزیدگان آن هم به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/


۹۴/۰۸/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]