سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر شهرستان دلیجان در روز اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله به سوگ می نشینند.

به گزارش روابط عمومی از اراک  400 نفر از اعضای خواهر و برادر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله قالهر مسجد جامع شهرستان دلیجان همزمان بااربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام با حضور در شهر مقدس قم با بی بی فاطمه معصومه سلام الله هم نوا می شوند.

این آیین که همه ساله به همت کانون قالهر برگزار می شود با حضور پرشور دوستداران و عاشقان اباعبداله الحسین علیه السلام همراه است و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت سلام الله در غم شهادت حضرت امام حسین علیه السلام  و 72 تن از یاران باوفایش عزاداری می کنند و اشک ماتم می ریزند.

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر شهرستان دلیجان به خبرنگار شبستان گفت: درک عظمت امام حسین علیه السلام و قیام ایشان برای ما بسیار سخت است زیرا همواره شاهد بودیم که بسیاری از گره های ما در ابعاد مختلف شخصی و اجتماعی با نگاه حسینی باز شده است.

اسماعیل سهرابی ادامه داد: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام حسینی است و این فرهنگ می تواند بسط بیشتری به برکت فرهنگ عاشورایی پیدا کند.

وی افزود: بزرگترین کاروان عزاداری دلیجان در روز اربعین حسینی از روستای قالهر روز دهم آذر ماه سال جاری با حضور بیش از ۴۰۰ عضو کانون فرهنگی هنری و فعالان فرهنگی در قالب ۲۰ دستگاه مینی بوس به صورت کاروان عزاداری اربعین به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله در شهر مقدس قم اعزام می شود.

سهرابی اظهار کرد: طی هماهنگی با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، زائران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله از قالهر در این روز با حضور در حسینیه اهل البیت علیه السلام پس از نماز مغرب و عشا از برنامه مداحی و سخنرانی حجت الاسلام روحانی بهره مند می شوند.

 پایان پیام


۹۴/۰۸/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]