سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

فوتبالیست های مساجد استان مرکزی با شرکت در آزمون نماز و کسب امتیاز مورد نظر یک گل زده برای خود رقم می زنند.

به گزارش روابط عمومی از اراک مسابقات فوتسال جام معراج ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ویژه سنین 12تا 15 سال به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود.

 

فوتبالیست های علاقمند جهت شرکت در مسابقات جام معراج، با حضور در آزمون نماز که با هدف ترویج فرهنگ غنی نماز و معارف اهل بیت(ع) برگزار می شود می توانند با کسب امتیاز مورد نظر یک گل را برای خود ثبت کنند و سپس وارد میدان شوند.

 

آزمون نماز از کتاب «مهمترین تصمیم» که پاسخ به پرسش‌های رایج نوجوانان در مورد نماز و ابعاد مختلف آن است، یک هفته قبل از برگزاری مسابقات فوتسال برگزار می شود.

 

در این کتاب ضمن بررسی پیشینه وجود نماز به عنوان یکی عبادت شاخص در ادیان قبل از اسلام، به تبیین شاخص‌‌‌‌های مهم آن پرداخته شده و برخی از ابهامات و سؤالات دانش‌آموزان در این زمینه مطرح و پاسخ داده شده است؛ در این پرسش‌ها به رابطه بین نماز خواندن با گناه کردن، حضور قلب در نماز و راه‌های کسب آن، تکلیف نمازهای قضا شده به صورت عمدی و سهوی، فلسفه و ارزش بالای نماز جماعت، علل وجوب نماز به زبان عربی، علل حال نداشتن در حال نماز و سبک شمردن آن، ارزش نماز اول وقت، راه‌های جذب نوجوانان به این عبادت مهم و برخی دیگر از ابعاد آن پرداخته شده است.

 

علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 12 بهمن ماه سال جاری با تسکیل تیم های 6نفره می توانند به محل کانون فرهنگی هنری شهید کوچی واقع در خیابان سوم شعبان مراجعه کنند.

 

این مسابقه روز (29بهمن) با حضور تیم های شرکت کننده در سالن نهم دی بسیج اراک به صورت تک حذفی برگزار می شود.

جهت اطلاع بیشتر با شماره 32770016 همه روزه از ساعت 11 الی 13 و 17 الی 19 تماس حاصل نمائید. برای مشاهده جزئیات مسابقه بر روی پوستر زیر کلیک نمائید.

پایان پیام/


۹۴/۱۰/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]