سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزیدگان ششمین دوره مسابقات بزرگ کامپیوتری فوتبال دیجیتال جام مساجد استان مرکزی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی از اراک ونداد عمرالعلایی، مجتبی خادمی فرد و پیام دولت آبادی سه نفر برگزیده در این مسابقات هستند که به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 مسابقات فوتبال دیجیتال به مناسبت ایام الله دهه فجر و به همت کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی به مدت دو روز با حضور تیم های شرکت کننده از کانون های مساجد برگزار شد.

 این مسابقات با هدف آشنایی جوانان با کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت فرهنگی مرتبط با مسجد و جذب نوجوانان به فعالیت های فرهنگی در مسجد برگزار شد.

لازم به ذکر است، افراد برگزیده این دوره از مسابقات طی مراسمی به مناسبت جشن انقلاب هدایای خود را از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی دریافت می کنند.

پایان پیام


۹۴/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]