سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزیدگان مسابقه پیامکی نسیم کانون ویژه امام حسن عسکری (ع) به همت دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد استان مرکزی برگزار شد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی از اراک دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نشریه ای را با عنوان نسیم کانون که به مناسبت ولادت با سعادت این امام همام به بیان مطالبی پیرامون شخصیت و زندگانی امام حسن عسگری(ع) و مصاحبه با بزرگان دینی، اقدامات آن حضرت در دوران امات خویش و وصیت نامه پرداخته شده بود را به صورت گسترده و کشوری چاپ و توزیع کرد و علاقمندان در این مسابقه پس از مطالعه این نشریه به سوالات آن به صورت پیامکی پاسخ دادند.

مهدیه محمدی ازکانون فرهنگی هنری معراج، سعید حیدری از کانون عاشورائیان و سوگند فیض اللهی هر سه از اراک و سپیده نجفی از شهرستان تفرش برگزیدگان این مسابقه از استان مرکزی هستند. 

همچنین اکبر رئیسی سر بیژن از جیرفت، آمنه شاکراز تهران، محرم وجودی از بستان آباد آذربایجان شرقی، ابوالحسن عسکری ازیزد، فاطمه صغری آخوند از خوروبیابانک اصفهان، حسنی پور رحیمی و حندیه باقری هر دو از استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان این مسابقه از سایر استان ها انتخاب شدند.

پایان پیام


۹۴/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]