سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: نهادها باید در برگزاری برنامه های دهه کرامت رویکردی فراگیر، خلاقانه و مبتکرانه داشته باشند.


مجتبی میرزایی نسب، مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  در جریان سفر به اراک و شرکت در جلسه گرامیداشت دهه کرامت به روابط عمومی در اراک گفت: از آنجا که رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت، دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور است، به تبع آن در سطح استان ها نیز دبیرخانه کانون های مساجد عهده دار این مسئولیت است.

 وی افزود: هر ساله اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گردهم آمده و به ارزیابی اقدامات گذشته می پردازند که تشکیل کارگروه های تخصصی در خصوص نظارت بر برنامه های این جشنواره در همین راستاست.

 میرزایی نسب اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تلاش شد با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از موازی کاری در تولید آثار فرهنگی برنامه های جشنواره امام رضا (ع) جلوگیری شود.

 مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه حداقل ۵۰ هزار برنامه و مراسم در سطح کشور توسط مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری و پایگاه‌های بسیج در 35 هزار مسجد کشور برگزار می‌شود بیان کرد:‌ از آن میان ٤٠ مورد به عنوان برنامه های محوری انتخاب شده است.

 میرزایی نسب ادامه داد: عمده فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله طرح تابستانی اوقات فراغت ویژه اعضای کانون ها در دهه کرامت در حال پیگیری و اجرا است همچنین جشنواره بزرگ قرآنی «مدها متان» با آغاز دهه کرامت در 14 مرداد به پایان می‌رسد.

 دهه کرامت از ١٤ مرداد (اول ذیقعده)همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) است.

 

 

۹۵/۰۵/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]