سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر اوایل مهر ماه سال جاری با حضور برگزیدگان فرهنگی هنری روستا و عشایر در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر با هدف شناسایی، پرورش و حمایت از استعدادها و ظرفیت های جوانان مومن و انقلابی و تقویت حرکت های خودجوش برآمده از تفکر انقلاب به صورت منطقه ای در 4 نقطه از کشور از جمله استان مرکزی برگزار می شود.

 در این کنگره 200نفر از برگزیدگان فرهنگی روستا و عشایر از استان های تهران، سمنان، مرکزی، البرز و قزوین به مدت چهار روز مهمان یکی از شهرهای استان مرکزی می شوند و از همایش ها و کارگاهایی که طی این مدت برگزار می شود بهره گیری می کنند.

 موضوعات همایش ها کارفرهنگی از منظر مقام معظم رهبری، سبک زندگی اسلامی و شعار سال عنوان شده است.

 شرکت کنندگان در این کنگره از کارگاه های آن با محورهای توانمندسازی اجتماع محور، شیوه های جذب و ارتباط گیری و شبکه سازی نوجوانان و جوانان روستا با محوریت مسجد، حضور موثر در فضای مجازی فرصت ها و تهدیدها، آسیب شناسی و برنامه ریزی فرهنگ و هنر در روستا و جوامع عشایری بهره مند می شوند.

 در این همایش ائمه جماعات مسجد روستا، مدیران مسئول کانون های مساجد، نفرات فعال و استعداهای فرهنگی روستایی و عشایری حضور دارند.

 لازم به ذکر است امروز(4مرداد) مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به همراه کارشناسان این دبیرخانه در نشست مشورتی کنگره روستایی و عشایری در تهران با حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دیدار و گفتگو کردند.

 

۹۵/۰۵/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]