سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی در مسجد سیدهای اراک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، این مسابقات با حضور برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، صحیح خوانی اذکار نماز، حفظ  5 جز، حفظ 20جز و حفظ کل  در دو گروه زیر 18 سال و 18 تا 30 سال ویژه برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این مسابقات با حضور برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، حفظ  5 جز، حفظ 20جز و حفظ کل  در دو گروه زیر 18 سال و 18 تا 30 سال ویژه برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 قریب به 300 نفر  قرآن آموز از شهرستان های استان به منظور رقابت در مرحله استانی این جشنواره اقدام کرده اند.

 از هر رشته یک نفر برگزیده به مرحله نهایی مسابقات قرآنی مدها متان که از 23 تا 26 آذر ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود راه می یابد.

  همچنین مسابقات مدها متان در رشته های  تفسیر و مفاهیم قرآن کریم (14آبان) به صورت اینترنتی برای علاقمندان برگزار می شود.

 یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» از سری برنامه های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی  هنری مساجد کشور در راستای غنی سازی اوقات فراغت و نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی بین جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 




۹۵/۰۷/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]