سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت:خانواده همه شهدا و شهدای مدافع حرم ستارگان درخشان این جامعه هستند و این مردم قدردان این خانواده ها که به عنوان الگو جامعه هستند خواهند بود.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام علی شیروی استاد اخلاق حوزه علمیه قم و از راویان مطرح دفاع مقدس کشور در اولین یادواره شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک و شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: خانواده های شهدا  صبر زیاد و روحیه بسیار بالایی دارند و این روحیه مقدس است که سبب توفیق روز افزون این عزیزان شده است که انشاءالله این روحیه روز به روز قویترشود.

 

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده های مدافع حرم یک افتخار برای آنان است، افزود: خانواده های شهدا و شهدای مدافع حرم ستارگان درخشان این جامعه هستند و این مردم قدردان خانواده های این عزیزان که الگوی جامعه هستند خواهند بود.

 

 

حجت الاسلام شیروی با تاکید بر این که شهدا مظهر عزت و افتخار کشور هستند گفت: حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و تکریم خانواده معظم شهدا جزء وظایف اصلی همه ما است که باید به انجام آن اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

 

وی افزود:شهدای مدافع حرم با سرلوحه قرار دادن ایثارگری، رشادت و ولایت پذیری پا به عرصه دفاع از حریم اهل بیت (ع)  گذاشتند تا جهان اسلام از خطر و آسیب حفظ شود.

 

 

 

در ادامه این مراسم علی اکبر کریمی نماینده مردم شهرهای اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از حرم اهل بیت وظیفه همه و خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار و داعشی های کافر است و آرامش، امنیت و آرامش امروز ما نیز به برکت خون شهدا است.

 

کریمی افزود: مدافعان حرم فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی درک کردند و خط و مشی شهدا را ادامه داده بود  و در راه ولایت  قدم بر داشت و این قدم برای تاریخ ماندگار است و خواهد ماند.

 

 

وی با بیان اینکه  عزت و اقتدار فعلی ما به واسطه رشادت ها و شهادت های جوانان غیور میهن اسلامی  است افزود: برگزاری یادواره های شهدا در جای جای ایران اسلامی مرور ایثارها و رشادت هایی است که جوانان جامعه امروزی لازم دارد از آن الگو گیری کنند.

 

 

قدردانی از برگزار کنندگان و دست اندرکاران یادواره شهداء مسجد حضرت صاحب الامر(عج) و شهدای مدافع حرم پایان بخش سخنرانی دکتر کریمی بود.

 

لازم به ذکر است اولین یادواره شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک و شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد صالحی، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک، شهرداری اراک و منطقه 4 ، اداره برق غرب اراک، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، تیپ 71 سپاه روح ا... استان مرکزی و  حوزه مقاومت بسیج شهید دکتر چمران با حضور خانواده های معظم شهداء و مسئولان برگزارشد.

 

 

در ابتدای این مراسم شریفی قاری نوجوان استان مرکزی به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخته و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک تیپ 71 سپاه روح ا... استان مرکزی نواخته شد و گروه سرود «بچه های آسمان» برنامه های خود را اجراء کردند.

 

در پایان مراسم که با مداحی  حاج مسعود پیرایش از مداحان اهل بیت(ع) همراه بود، توسط اعضای ستاد یادواره شهداء و مسئولان از خانواده های معظم شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد؛ همچنین یادمان شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) با حضور خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مسئولان گلباران شد.

 

 



۹۵/۰۹/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]