سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

یکی از فعالیت های اساسی بعد از اتمام هر برنامه ای، به منظور ثبت و انتقال مراحل مختلف آن برنامه می بایست گزارش مناسبی از آن تهیه شود. به قسمی که مخاطبین با مراجعه به آن با صرف کمترین وقت ممکن در جریان کلیه امور مربوط قرار گیرند.

یکی از روش هایی که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جهت انعکاس گزارش فعالیت های خود برگزیده است، ارائه گزارش تصویری از فعالیت های خود است. جهت مشاهده این گزارشات می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اهم فعالیت ها

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


کانون های فرهنگی هنری جهت درج گزارش و ارائه اخبار مربوط به فعالیت های ویژه خود می توانند با اعلام خبر مربوط به فعالیت های خود به واحد خبر گزاری شبستان مستقر در دبیرخانه استان دیگر کانون ها را از برنامه های خود بهره مند سازند. جهت ارتباط با واحد خبرگزاری به قسمت تماس با ما مراجعه فرمائید.


------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 کانون های فرهنگی هنری جهت ارائه گزارشات فعالیت های خود به دبیرخانه استان می توانند به صورت شش ماهه و یک ساله اقدام نمایند. در ضمن جهت تسهیل این کار فرم هایی طراحی شده اند که مسئولین محترم کانون ها می بایست جهت ارائه گزارشات خود از آنها استفاده نمایند.


                  دریافت فرم ارائه گزارش شش ماهه و یک ساله

 


.

 

۹۵/۰۹/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]